23 Ιουνίου 2026
Κοινωνία

Πέθανε βρέφος 4 μηνών-Το βρήκε η μητέρα του με αφρούς στο στόμα

Ένα βρέφος 4 μηνών, αγοράκι, μεταφέρθηκε νεκρό στις 7 το πρωί της Παρασκευής (17/05) στο Νοσοκομείο Διδυμότειχου από τους γονείς του.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μητέρα του μωρού ισχυρίζεται ότι το είχε ταΐσει τελευταία φορά στις 11 το βράδυ και σήμερα το πρωί το βρήκε νεκρό με αφρούς στο στόμα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η οικογένεια ανήκει στην μουσουλμανική μειονότητα της περιοχής.

Η αστυνομία ειδοποιήθηκε εγκαίρως και διεξάγει την έρευνα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το βρέφος θα μεταφερθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία νεκροτομή.

Στο νοσοκομείο Διδυμότειχου έχει μαζευτεί πλήθος συγγενών της οικογένειας για συμπαράστασή.

 

 

Πηγή: vradini.gr

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Συνελήφθη αλλοδαπός στο Αίγιο για διπλή ανθρωποκτονία από πρόθεση – Εξιχνιάστηκε άμεσα η υπόθεση στον Λόγγο Αιγιαλείας

Newsroom

Αίγιο: Συνελήφθη καταζητούμενος από την Ιντερπόλ – Είχε σκοτώσει Έλληνα στην Αυστραλία το 1999

Newsroom

Τραγωδία στην Πάτρα: Πατέρας και γιος έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο με μηχανή

Newsroom
Φόρτωση....