Την ανεξαρτητοποίησή της από τη δημοτική παράταξη του Δημάρχου Θέρμου, κ. Σπύρου Κωνσταντάρα, «Πολίτες σε Δράση», ανακοίνωσε η δημοτική σύμβουλος κα Κατερίνα Λάμπου.
Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, η κα Λάμπου θα συνεχίσει τη θητεία της ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος, γεγονός που διαφοροποιεί τη σύνθεση της παράταξης στο δημοτικό συμβούλιο.
Ακολουθεί η δήλωση ανεξαρτητοποίησης της κας Λάμπου:





