24 Ιουνίου 2026
Νέα απο το Θέρμο

Κέντρο Υγείας Θέρμου: Μεταφέρεται για την Τρίτη 12 Μαΐου η προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος

Σε νέα ενημέρωση προχώρησε το Κέντρο Υγείας Θέρμου σχετικά με τις προσωρινές αλλαγές στη λειτουργία του λόγω των εργασιών αναβάθμισης. Σύμφωνα με τα νεότερα δεδομένα, η προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος, η οποία αρχικά είχε ανακοινωθεί για τη Δευτέρα 11 Μαΐου, θα πραγματοποιηθεί τελικά την Τρίτη 12 Μαΐου 2026.

Η διακοπή ηλεκτροδότησης ενδέχεται να επηρεάσει προσωρινά τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Κέντρου Υγείας και θα διαρκέσει:

  • Από τις 09:30 το πρωί

  • Έως τις 13:30 το μεσημέρι

Υπενθυμίζεται ότι η διακοπή εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρύτερων εργασιών Ενεργειακής και Λειτουργικής Αναβάθμισης, καθώς και της γενικότερης ανακαίνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων.

Επιπλέον, παραμένουν σε ισχύ τα εξής:

  • Το Οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας θα παραμείνει κλειστό μέχρι την πλήρη ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης.

  • Η Διοίκηση του Κέντρου Υγείας ζητά την κατανόηση των πολιτών για την αναγκαία αυτή ταλαιπωρία, τονίζοντας ότι στόχος παραμένει η βελτίωση των υποδομών και της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας για τους κατοίκους της περιοχής του Θέρμου.

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Θέρμου: Εκτός παράταξης δημάρχου η Κατερίνα Λάμπου – Ανεξάρτητη πλέον δημοτική σύμβουλος

Newsroom

Μέγα Δέντρο Θέρμου: Μεγαλειώδης εκδήλωση τιμής για τους πεσόντες αεροπόρους – «Ήρωες που έγραψαν ιστορία στους αιθέρες»

Newsroom

Ημερήσιο πανηγύρι στην Κοκκινόβρυση Θέρμου την Κυριακή 28 Ιουνίου – Παράδοση, μουσική και γλέντι κάτω από τα πλατάνια

Newsroom
Φόρτωση....