23 Ιουνίου 2026
Νέα απο το Θέρμο

Δήμος Θέρμου: Υπεγράφη η σύμβαση για τα «Μονοπάτια των Προσκυνητών» με συνολικό προϋπολογισμό 408.455€

Ένα σημαντικό έργο για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.

Ο Δήμαρχος Θέρμου, Σπύρος Κωνσταντάρας, ανακοίνωσε την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 408.455,59 ευρώ, το έργο «Μονοπάτια των Προσκυνητών» ξεκινά άμεσα, στοχεύοντας στην ανάδειξη του Δήμου Θέρμου ως κορυφαίο προορισμό εναλλακτικού τουρισμού.

Τι κερδίζει ο τόπος μας:

  • Ανάδειξη των θρησκευτικών και ιστορικών σημείων του Δήμου μας.

  • Προσέλκυση πεζοπόρων και επισκεπτών που αγαπούν τη φύση.

  • Τόνωση της τοπικής οικονομίας και των επιχειρήσεων της περιοχής.

Η σύμβαση υπεγράφη μεταξύ του Υπουργού κ. Σταύρου Παπασταύρου και του Δημάρχου κ. Σπύρου Κωνσταντάρα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα σύγχρονο δίκτυο διαδρομών που θα αναβαθμίσει την εικόνα του Θέρμου.

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Θέρμου: Εκτός παράταξης δημάρχου η Κατερίνα Λάμπου – Ανεξάρτητη πλέον δημοτική σύμβουλος

Newsroom

Μέγα Δέντρο Θέρμου: Μεγαλειώδης εκδήλωση τιμής για τους πεσόντες αεροπόρους – «Ήρωες που έγραψαν ιστορία στους αιθέρες»

Newsroom

Ημερήσιο πανηγύρι στην Κοκκινόβρυση Θέρμου την Κυριακή 28 Ιουνίου – Παράδοση, μουσική και γλέντι κάτω από τα πλατάνια

Newsroom
Φόρτωση....