24 Ιουνίου 2026
Νέα απο το Θέρμο

Θέρμο: Βλάβη σε Αντλιοστάσιο – Απαραίτητος ο Περιορισμός Κατανάλωσης Νερού

Ο Δήμος Θέρμου ενημερώνει ότι, λόγω βλάβης σε αντλιοστάσιο του δικτύου ύδρευσης, απαιτείται αυστηρός περιορισμός στη χρήση νερού μέχρι την αποκατάστασή της.

Συγκεκριμένα, μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών:

  • Δεν επιτρέπεται το πότισμα κήπων, αγροτεμαχίων και φυτών.

  • Δεν επιτρέπεται το πλύσιμο αυλών, δρόμων και οχημάτων.

  • Η χρήση νερού πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά για βασικές οικιακές ανάγκες.

Η τήρηση των παραπάνω μέτρων είναι απαραίτητη για να εξασφαλιστεί η επάρκεια νερού για όλους τους κατοίκους.

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Θέρμου: Εκτός παράταξης δημάρχου η Κατερίνα Λάμπου – Ανεξάρτητη πλέον δημοτική σύμβουλος

Newsroom

Μέγα Δέντρο Θέρμου: Μεγαλειώδης εκδήλωση τιμής για τους πεσόντες αεροπόρους – «Ήρωες που έγραψαν ιστορία στους αιθέρες»

Newsroom

Ημερήσιο πανηγύρι στην Κοκκινόβρυση Θέρμου την Κυριακή 28 Ιουνίου – Παράδοση, μουσική και γλέντι κάτω από τα πλατάνια

Newsroom
Φόρτωση....