Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Θέρμου και Περιχώρων αναφέρει:
“Ικανοποιητική ήταν η συμμετοχή των αιμοδοτών στην τελευταία αιμοδοσία του 2021 που έγινε σήμερα 2 Οκτωβρίου.
Προσήλθαν 35 αιμοδότες και συγκεντρώθηκαν 29 μονάδες αίματος, συν τις 40 που συγκεντρώθηκαν το Σεπτέμβριο, συνολικά 69 μονάδες αίματος.
Η ιατρική ομάδα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών αποτελούμενη από τις γιατρούς Δήμητρα Λεμπούση, Χαρά Σαπατζιώτη, τις νοσηλεύτριες Τζένη Αντωνοπούλου και Κατερίνα Δημητρίου ανταποκρίθηκε επάξια στο ρόλο της και μόχθησε για την επιτυχία της Αιμοδοσίας.
Τις ευχαριστούμε όλες, όπως και τον οδηγό Ανδρέα Σταύρου που μετέφερε το συνεργείο της Αιμοδοσίας στο Θέρμο.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αιμοδότες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου.”





