25.4 C
Θέρμον
15 Ιουνίου 2026
Τοπικά νέα

Μεσολόγγι: “Βουτιά” από τον 2ο όροφο έκανε άνδρας

Για απόπειρα αυτοκτονίας μιλούν οι πληροφορίες

Σε νοσοκομείο της Πάτρας μεταφέρθηκε ένας άνδρας από το Μεσολόγγι, ο οποίος υπέστη κατάγματα μετά την πτώση του από τον 2ο όροφο, σε μια προσπάθεια να βάλει τέλος στη ζωή του, όπως αναφέρουν πληροφορίες.

Μετά την πτώση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Μεσολογγίου και στην συνέχεια σε νοσοκομείο της Πάτρας, προκειμένου να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση όπως αναφέρουν οι πληροφορίες της ΑΙΧΜΗΣ.

Ωστόσο το θετικό είναι ότι η  πτώση δεν ήταν μοιραία, καθώς ο άνδρας έπεσε πάνω σε δέντρο που ανέκοψε την φόρα.

Η αστυνομία διερευνά τις συνθήκες και τα αίτια της πτώσης του άνδρα.

 

 

Πηγή: aixmi-news.gr

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Η Ολυμπία Βικάτου νέα Γενική Γραμματέας Πολιτισμού – Από την Αιτωλοακαρνανία στην κορυφή του Υπουργείου Πολιτισμού

Newsroom

Αγρίνιο: Παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός του 3ου Panetoliko Mountain Trail Run

Newsroom

Με μεγάλη επιτυχία τα εγκαίνια του House of LucieAgrinio

Newsroom
Φόρτωση....