Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας του Μητροπολίτη Κοσμά.
Την περασμένη Δευτέρα ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, αρνήθηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Αγρινίου, όπου τελικά διακομίσθηκε χθες Τετάρτη με δύσπνοια.
Παρά τις προσπάθειες των ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού η υγεία του Μητροπολίτη υποτροπίασε και κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή του. Αρχικά αρνήθηκε, τελικά όμως διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε τα ξημερώματα στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ευαγγελισμός».




