Ο Δημήτρης Σταρόβας σε συνέντευξή του στο “Καλοκαίρι #NOT”, μεταξύ άλλων, τοποθετήθηκε σχετικά με τον κορωνοϊό και τα εμβόλια, αλλά μίλησε επίσης και για τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, που ξέσπασαν σε όλη την Ελλάδα.
“Ό κορωνοϊός έχει μπει στην ζωή μας και δεν μπορώ να ακούω χαζομάρες ότι δεν υπάρχει. Πέρα του τι γίνεται, για μένα το λάθος, που έχει κάνει ο κόσμος είναι ότι μπερδεύει όποια αντίρρηση έχει με το αν υπάρχει ο ιός ή όχι. Φταίνε πολύ τα μέσα και ειδικά τα social media για την συγκεκριμένη ιστορία… Έχουμε κάνει εμβόλια για γρίπη, έχουμε εμβολιαστεί στον στρατό, έχουμε εμβολιάσει τα παιδιά μας και δεν ρώτησε ποτέ κανείς τι μάρκα είναι το εμβόλιο” ανέφερε.
Δείτε στο βίντεο όσα είπε:
LIFESTYLE – Thestival




