24 Ιουνίου 2026
Πολιτική

Διαγνώστηκα επιτέλους αρνητικός στον κορωνοϊό

Ο Άδωνις Γεωργιάδης πέρασε μεγάλη περιπέτεια με τον κορωνοϊό. Παρά το γεγονός ότι ήταν διπλά εμβολιασμένος, ασθένησε, ενώ είχε βαριά συμπτώματα και πυρετό.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων έκανε όλο αυτό τον καιρό συχνά σχετικές αναρτήσεις στον λογαριασμό του στο Twitter.

Έπειτα από 14 ημέρες νοσηλείας στο σπίτι του, ο κ. Γεωργιάδης γνωστοποίησε σήμερα (9 Αυγούστου) ότι επιστρέφει στο γραφείο του.

Συγκεκριμένα, αναφέρει στο Τwitter: «Καλημέρα, σήμερα συμπλήρωσα τις μέρες της καραντίνας μου και χθες βράδυ διαγνώστηκα επιτέλους αρνητικός στον COVID. Μου πήρε 14 μέρες όλη αυτή η περιπέτεια, οι πρώτες 8 με πυρετό. Όλοι οι γιατροί μου είπαν ότι λόγω εμβολίου δεν χρειάστηκα νοσηλεία. Επιστρέφω στο γραφείο μου».


Πολιτική – Η Βραδυνή

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Ο Μίλτος Ζαμπάρας πιέζει την κυβέρνηση για παράταση στο ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ πριν απενταχθεί

Newsroom

Μίλτος Ζαμπάρας: 7 χρόνια κυβέρνηση ΝΔ και ήρθαν για προεκλογικό μασάζ χωρίς καμία δέσμευση

Newsroom

Μίλτος Ζαμπάρας: Στη Βουλή φέρνει ο Ζαμπάρας τις διώρυγες Δ20-Δ28

Newsroom
Φόρτωση....