Από τη φτώχεια στα εργοστάσια της Γερμανίας.
Στο Αγρίνιο συναντήσαμε τον 88χρονο κύριο Μιχάλη, ο οποίος μας αφηγείται τη δική του ιστορία ζωής και ξενιτιάς. Μας μιλά για τα δύσκολα παιδικά χρόνια, τη φτώχεια στο χωριό, τον αποχαιρετισμό της μάνας και το μεγάλο ταξίδι για τη Γερμανία το 1965. Έφυγε με 100 δραχμές, λίγα ρούχα, ένα φυλαχτό και πολλή αγωνία για το άγνωστο.
Στη Γερμανία δούλεψε σκληρά σε εργοστάσια, έζησε τη μοναξιά της ξενιτιάς και κράτησε πάντα μέσα του τη νοσταλγία για την πατρίδα. Μια αληθινή μαρτυρία για τη γενιά των Ελλήνων που έφυγαν στα ξένα για να ξεφύγουν από τη φτώχεια και να χτίσουν μια καλύτερη ζωή.
🎥Greek Village Life 2026




