24 Ιουνίου 2026
Πολιτική

Μητσοτάκης για Ντούσκο: Μας γέμισε χαρά και υπερηφάνεια

Τα συγχαρητήριά του έδωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στον Στέφανο Ντούσκο, μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο απλό σκιφ ανδρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Ο πρωθυπουργός έγραψε στο Twitter:

«Πολλά συγχαρητήρια στον Στέφανο Ντούσκο! Χρυσός Ολυμπιονίκης και ρεκόρ Ολυμπιακών Αγώνων, πραγματικά μία τεράστια επιτυχία. Μας γέμισε χαρά και υπερηφάνεια».


Πολιτική – Η Βραδυνή

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Ο Μίλτος Ζαμπάρας πιέζει την κυβέρνηση για παράταση στο ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ πριν απενταχθεί

Newsroom

Μίλτος Ζαμπάρας: 7 χρόνια κυβέρνηση ΝΔ και ήρθαν για προεκλογικό μασάζ χωρίς καμία δέσμευση

Newsroom

Μίλτος Ζαμπάρας: Στη Βουλή φέρνει ο Ζαμπάρας τις διώρυγες Δ20-Δ28

Newsroom
Φόρτωση....