14.4 C
Θέρμον
Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024, 3:31
news1

e-shops: Η αγορά απέκτησε ψηφιακή διάσταση

Στην ελληνική γλώσσα η λέξη «αγορά» έχει διπλή σημασία. Αφενός σημαίνει τον τόπο όπου χτυπούσε η καρδιά της δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα, με τους αρχαίους Αθηναίους να εκφωνούν και να ακούν αγορεύσεις σχετικά με τα θέματα της πόλης, και αφετέρου σημαίνει τον τόπο όπου γίνονταν οι κάθε λογής οικονομικές και εμπορικές συναλλαγές. Με την επικράτηση της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας παρέμεινε μόνο η δεύτερη σημασία της λέξης και λέγοντας «αγορά» εννοούμε πια τη διαδικασία και τον τόπο των αγοραπωλησιών.

Περνώντας τα χρόνια και με δεδομένη την πρόοδο της τεχνολογίας και της πληροφορικής, η αγορά απέκτησε και μια ψηφιακή ή ηλεκτρονική διάσταση, αφού τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ή eshops, ήρθαν να πάρουν ένα αξιοσημείωτο μερίδιο από τα φυσικά καταστήματα που μέχρι πρότινος ήταν η μόνη οδός προμήθειας προϊόντων. Τα eshops φτάνουν στους υπολογιστές των χρηστών με τη μορφή ιστοσελίδων οι οποίες παρουσιάζουν τα προϊόντα, τα χαρακτηριστικά τους και την τιμή τους για να επιλέξει ο δυνητικός πελάτης αυτό που θέλει να αγοράσει.

Σημαντικά πλεονεκτήματα για ένα Eshop  κατάστημα είναι η τιμιότητα στη διαθεσιμότητα των προϊόντων, οι χαμηλές τιμές που μπορούν και πρέπει να προσφέρουν και η ταχύτητα παράδοσης της παραγγελίας στο σπίτι του αγοραστή. Για να επιτευχθούν όλα αυτά, είναι απαραίτητο η ιστοσελίδα να είναι φιλική προς τον χρήστη, να ανανεώνεται τακτικά για να εμφανίζει το στοκ του καταστήματος όπως πραγματικά είναι κάθε στιγμή, να καθοδηγεί σωστά τον χρήστη ώστε να ολοκληρώνει με ασφάλεια τη συναλλαγή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αλλά και να διαθέτει ένα γρήγορο δίκτυο μεταφοράς ή κούριερ.

Για την κατασκευή και το «τρέξιμο» της ιστοσελίδων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος χρειάζεται ένα σύνολο επαγγελματιών, όπως τεχνικοί δικτύων, γραφίστες, διαφημιστές, ψηφιακοί μάνατζερ, ειδικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλοί ακόμη. Μια ιστοσελίδα δεν είναι στατική, αλλά λειτουργεί σαν ζωντανός οργανισμός, με συνεχείς αλλαγές στο περιεχόμενο και στη μορφή της ανάλογα με τις απαιτήσεις της πελατείας. Γι’ αυτό και όλοι αυτοί οι επαγγελματίες επιβλέπουν διαρκώς την ιστοσελίδα και η δουλειά τους δεν σταματά με την ολοκλήρωση της βασικής κατασκευής της.

Ειδικά όσον αφορά τη διαφήμιση, που ως επί το πλείστον είναι διαδικτυακή, η παρουσία της είναι απαραίτητη όταν μιλάμε για ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όσο η ψηφιακή επιχειρηματικότητα. Η σύγχρονη διαφήμιση, μάλιστα, δεν ακολουθεί τους παραδοσιακούς δρόμους, αλλά διαχέεται στα social media, όπου είναι δεδομένο ότι μια επιχείρηση θα γίνει πολύ γνωστή αφού θα τη δουν εκατομμύρια χρήστες. Ειδικά το Instagram φαίνεται πως έχει αποκτήσει κάποιου είδους… εξειδίκευση στην επιχειρηματικότητα και στο εμπόριο, καθορίζοντας συχνά τις καταναλωτικές τάσεις της επόμενης μέρας.

Εκτός από τη διαφήμιση, υπάρχουν και άλλα εργαλεία για την προβολή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με κυριότερο τις υπηρεσίες S.E.O. (search engine optimization) που αποσκοπούν στην ταχύτατη εμφάνιση της ιστοσελίδας του αμέσως μόλις γίνει κάποια σχετική αναζήτηση στις γνωστές μηχανές αναζήτησης. Αυτές οι υπηρεσίες προσφέρονται από ειδικούς seo ή εταιρείες προώθησης ιστοσελίδων που χρησιμοποιώντας αλγόριθμους δίνουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να υποσκελίσουν τον ανταγωνισμό.

Έχοντας πια διαγράψει μια αξιοσέβαστη πορεία στον χώρο του εμπορίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν κατακτήσει μια υψηλή θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ και το μέλλον τους δείχνει να είναι πολύ ελπιδοφόρο.

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

ΕΦΕΤ: Ανακαλεί παρτίδα καπνιστής πέστροφας – Εντοπίστηκε βακτήριο λιστέρια

Newsroom

ΕΜΥ: Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων

Newsroom

Ε.Σ. Αγρινίου: Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων για το Πάσχα

Newsroom
Φόρτωση....
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com