22.1 C
Θέρμον
Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2022, 20:27
Όλες οι ειδήσειςΤεχνολογία

Eshop ή φυσικό κατάστημα ;; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτών

Προβληματίζεστε επειδή δεν ξέρετε αν πρέπει να ανοίξετε ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα; Δεν μπορείτε να αποφασίσετε αν αξίζει να ανοίξετε μια ψηφιακή έκδοση της τοπικής επιχείρησής σας;

Εδώ στη NetPlanet  που ασχολούμαστε με την κατασκευή επαγγελματικών ιστοσελίδων  σας κάνουμε μια ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων και των δύο μοντέλων. Αν θέλετε να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας με σιγουριά και πιστεύοντας ότι η επιλογή σας ήταν η σωστή, δεν έχετε παρά να συνεχίσετε να διαβάζετε.

Πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών καταστημάτων έναντι των φυσικών καταστημάτων

Λέγεται συχνά ότι οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους.

Αν εμπιστευόμασταν μόνο αυτό το κριτήριο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ήδη κερδίσει τις τοπικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά αυξάνονται .  Θέλετε να μάθετε γιατί;

Θα σας πούμε τους λόγους.

1. Είστε ανοιχτοί στον κόσμο

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της ύπαρξης μιας διαδικτυακής επιχείρησης είναι ότι σπάτε τα φυσικά εμπόδια . Δεν εξαρτάστε από τον αριθμό των ατόμων που περνούν από το δρόμο σας ή από τον αριθμό των διαφημιστικών φυλλαδίων που έχετε μοιράσει.

Από το Διαδίκτυο μπορείτε να πουλήσετε  σε όλο τον κόσμο.

2. Νέοι πελάτες

Έχετε ταξιδέψει ποτέ και ευχηθήκατε αυτό το απίστευτο μαγαζί που ανακαλύψατε να ήταν στην πόλη σας;

Με μια τοπική επιχείρηση μπορείτε να προσελκύσετε μόνο πελάτες που έρχονται στο κατάστημά σας . Με το Διαδίκτυο, δεν έχει σημασία πού βρίσκονται οι πελάτες, σημασία έχει μόνο πόσο καλό είναι το προϊόν σας.

3. Νέες επιλογές πωλήσεων

Το Dropshipping είναι μια ελκυστική επιλογή για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης και για όσους έχουν ήδη μια εγκατεστημένη.

Εάν διαθέτετε κατάστημα, το dropshipping σάς επιτρέπει να ανοίξετε νέες σειρές προϊόντων και να διαφοροποιήσετε τις ροές εσόδων σας χωρίς να κάνετε μεγάλη επένδυση . Να θυμάστε ότι το κλειδί είναι να βρείτε έναν καλό πάροχο .

4. Χαμηλότερο κόστος

Εδώ δεν υπάρχει αμφιβολία, το κόστος ανοίγματος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ χαμηλότερο από ό,τι αν έπρεπε να ανοίξετε μια τοπική επιχείρηση .

5. Χωρίς χρονοδιαγράμματα

Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα των φυσικών καταστημάτων έναντι του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτό.

Δεν υπάρχουν αργίες ή ώρες κλεισίματος, η επιχείρησή σας λειτουργεί 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες την ημέρα.

Πλεονεκτήματα των φυσικών καταστημάτων έναντι των ηλεκτρονικών καταστημάτων

Όπως λένε, κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και δεν αποτελεί εξαίρεση και στη δική μας σύγκριση. Τα φυσικά καταστήματα συνεχίζουν να υπερέχουν σε αρκετά σημεία που δεν έχουν φτάσει ακόμη τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ας δούμε ποιά είναι αυτά.

1. Οι πελάτες θέλουν να δουν το προϊόν

Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πρέπει να αγγίξουν, να δουν και να νιώσουν το προϊόν πριν το αγοράσουν .

Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις γνωρίζοντάς το αυτό προσφέρουν ολοένα και περισσότερο τη δυνατότητα μιας εντελώς δωρεάν επιστροφής εάν το προϊόν δεν ικανοποιεί.

2. Η δυσκολία πώλησης ορισμένων προϊόντων μέσω διαδικτύου

Υπάρχουν προϊόντα που για την τιμή ή την ιδιαίτερη φύση τους φαίνεται αδύνατο να πουληθούν στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα αυτοκίνητα, αν και οι διαδικτυακές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων είναι μια πραγματικότητα που μας πλησιάζει όλο και περισσότερο.

3. Πιστότητα πελατών

Είναι αλήθεια ότι η προσωπική εξυπηρέτηση των πελατών προάγει την πίστη, αλλά αυτό δεν είναι οριστικό επιχείρημα υπέρ των τοπικών καταστημάτων.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν τους δικούς τους τρόπους για να εξασφαλίσουν την αφοσίωση των πελατών. Εάν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι ανταγωνιστικά, θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους .

Συμπέρασμα: φυσικά καταστήματα έναντι ηλεκτρονικών καταστημάτων

Αν και κάθε επιχειρηματικό μοντέλο έχει τα πλεονεκτήματά του, η αλήθεια είναι ότι η κατασκευή eshop αλλά και γενικά οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σε μια διαρκή άνοδο. Αν ξεκινήσετε τώρα, εκτός από ειδικές περιπτώσεις, το καλύτερο είναι τα πρώτα σας βήματα να είναι με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όμως, όλα τα χρήματα που εξοικονομείτε από το ενοίκιο και άλλα έξοδα, επενδύστε τα στη δημιουργία μιας καλής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ .

Αν πιστεύετε ότι το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανεβάσετε προϊόντα online στον ιστότοπό σας, κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Η προβολή – διαφήμιση στη Google  αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είναι διαρκής για το eshop σας.

Έχετε φυσικό κατάστημα; Η πραγματικότητα είναι ότι κάθε μέρα που περνά χωρίς να δημιουργήσετε την ψηφιακή έκδοση του καταστήματός σας, χάνετε χρήματα

Έχετε πάρει απόφαση;

Τώρα που γνωρίζετε όλες τις διαφορές μεταξύ ηλεκτρονικών και φυσικών καταστημάτων , ποιο προτιμάτε; Προτιμάτε μια τοπική επιχείρηση ή το ηλεκτρονικό εμπόριο;

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Αιτωλοακαρνανία: Βελτίωση του οδικού άξονα Κατούνα – Λουτράκι με εργασίες ύψους 3,55 εκ ευρώ

admin

«Πέρασε πάνω από το σκυλί και το εγκατέλειψε αιμόφυρτο» – Τι λέει η ιδιοκτήτρια του Μπρούνο

admin

Θέρμο: Εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Δ.Ε.Α.Π.Θ.

admin
Φόρτωση....

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν θέλετε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com