Στους τελευταίους συγκαταλέγεται και η AC Schnitzer, η οποία έχει, μέχρι στιγμής την κορυφαία έκδοση για τη M3. Και αυτό γιατί πίσω από τη μάσκα με τα χαρακτηριστικά τεράστια νεφρά ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών φτάνει τους 590 ίππους και τα 750 Nm.

Πέρα όμως από τον κινητήρα οι μηχανικοί της Schnitzer ασχολήθηκαν και με την αεροδυναμική του τετράθυρου αμαξώματος, προσθέτοντας έναν διαφορετικό διαχύτη, μια μεγάλη πίσω αεροτομή και ένα καινούργιο splitter μπροστά. Όλα αυτά μαζί αυξάνουν την κάθετη δύναμη στα 200 χλμ./ ώρα κατά 40 κιλά, γεγονός που συμβάλλει στην ευστάθεια της σπορ BMW στα πολλά χιλιόμετρα.

 

Από κει και πέρα υπάρχουν και καινούργιες, πιο ελαφριές ζάντες προκειμένου να μειωθεί το μη αναρτώμενο βάρος και να βελτιωθεί και άλλο η ακρίβεια της οδικής συμπεριφοράς.

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, ενώ φυσικά μπορούν να ικανοποιηθούν και οι ιδιαίτερες απαιτήσεις του κάθε αγοραστή.