11.3 C
Θέρμον
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024, 4:30
Auto Moto

Οδηγούμε την Ford Mustang Mach-E 351 PS

Η νέα ηλεκτρική εποχή έχει αρχίσει να κατακτά τα πάντα και ακόμα και κραταιές δυνάμεις υποκύπτουν στη γοητεία του «ρεύματος» που προσφέρει μηδενικές εκπομπές ρύπων και συγκλονιστική επιτάχυνση από το μηδέν!

Υπό αυτό το πρίσμα η Ford έπειτα από 55 χρόνια, δημιούργησε μια νέα έκδοση για τη διάσημη Mustang, την Mach-E που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό! Μάλιστα για να τη διαφοροποιήσει από τις coupe και cabrio εκδόσεις την προίκισε με ένα μυώδες SUV αμάξωμα.

Οι εκδόσεις της νέας Mustang Mach-E που είναι διαθέσιμες για παραγγελία στην Ελλάδα περιλαμβάνουν πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με μπαταρία ιόντων λιθίου Standard Range χωρητικότητας 75kWh, ή Extended Range 98kWh. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και καλύπτονται από την 8ετή εγγύηση FordProtect για να απολαμβάνετε πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Η τιμή της ξεκινάει από τα 57.587 ευρώ για την έκδοση με την μπαταρία των 75 kWh, με ισχύ 269 ίππων, ροπή 430 Nm, κίνηση στον πίσω άξονα και αυτονομία 470 χλμ. Η τιμή αυτή έπειτα από την κρατική επιδότηση διαμορφώνεται στα 51.587 ευρώ! Με την μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh που προσφέρει αυτονομία 610 χλμ., με ισχύ 294 ίππων κοστίζει από 62.959 ευρώ. Για όσους θέλουν τετρακίνηση, με τιμή από 63.474 ευρώ ξεκινάει η έκδοση των 269 ίππων και 580 Nm ροπής, με μπαταρία 75 kWh, με την αυτονομία να αγγίζει τα 410 χλμ.!  Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Mach-E με τους 351 ίππους και την μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 540 χλμ. Σε αυτή τη περίπτωση η τιμή της ξεκινάει από τα 68.712 ευρώ!

Σε ότι αφορά τον προσφερόμενο εξοπλισμό, η Mustang Mach-E είναι αρκετά πλούσια μιας και η αρχική έκδοση Base με την κίνηση στον πίσω άξονα περιλαμβάνει:

  • 8 αερόσακους
  • Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης τρίτης γενιάς με συνδυασμό ραντάρ και κάμερας
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης Collision Mitigation
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Adaptive Cruise Control με αυτόματη ακινητοποίηση και επανεκκίνηση
  • Σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα Cross Traffic Alert
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών
  • Σύστημα infotainment με οθόνη αφής 15,5 ιντσών
  • Αυτόματους προβολείς και αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας
  • Επιπρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 81 λίτρων εμπρός
  • Κλείδωμα πλαϊνών θυρών χωρίς κλασσικές χειρολαβές
  • Σύστημα εισόδου και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου (PaaK), που περιλαμβάνει πληκτρολόγιο αφής στην μεσαία κολώνα και 7ψήφιο κωδικό πρόσβασης
  • B&O Ηχοσύστημα 10 ηχείων
  • Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών
  • Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Είναι Mustang και το δείχνει!

Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης η νέα Mustang Mach-E ενσωματώνει πολλά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, το εμβληματικό λογότυπο με το άλογο, τα έντονα «νεύρα» που διατρέχουν όλο το αμάξωμα από άκρη σε άκρη, αλλά και τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού. Το αεροδυναμικό προφίλ τονίζεται από σύγχρονες πινελιές, όπως η απουσία αεραγωγών και λαβών στις πόρτες, καθώς και από την κυρτή σχεδίαση της οροφής, προδίδοντας με αυτόν τον τρόπο μία ρευστή, σύγχρονη εμφάνιση, που εντυπωσιάζει.

Καμπίνα φερμένη από το μέλλον!

Από την πρώτη επαφή με τη Mustang Mach-E αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το αυτοκίνητο φέρει αρκετή τεχνολογία πάνω του. Αρχικά θα εντυπωσιαστείτε από τον τρόπο που θα σας επιτραπεί η είσοδος στο μυώδες ηλεκτρικό SUV, μέσω ενός κουμπιού στην μεσαία κολώνα. Όταν μπείτε στην καμπίνα θα σας ενθουσιάσει η νέα αρχιτεκτονική του ταμπλό, η οποία συμβάλλει στη δημιουργία ενός ευρύχωρου, μοντέρνου και high-tech εσωτερικού. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη με διαγώνιο 15,5 ιντσών μέσω της οποίας ελέγχεται το προηγμένο σύστημα πολυμέσων SYNC4, αλλά και το σύστημα του κλιματισμού. Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση 10,2 ιντσών. Κατασκευαστικά, δεν θα έχετε το παραμικρό παράπονο, αφού τα υλικά που έχουν επιλεγεί είναι εξαιρετικά ποιοτικά και πολύ σωστά ταιριασμένα μεταξύ τους. Όσο προσεκτικά κι αν ψηλαφήσετε το ταμπλό δεν πρόκειται να βρείτε κάποια ατέλεια!

Από την ολιγόωρη επαφή, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης, με τη Mustang Mach-E, είναι ξεκάθαρο πως οι επιβάτες σας θα βολευτούν χωρίς την παραμικρή παραχώρηση, απολαμβάνοντας τον κρυστάλλινο ήχο από το ηχοσύστημα της Bang&Olufsen των 560 Watt. Να σημειώσουμε πως το εν λόγω ηχοσύστημα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά και μόνο για την νέα Mustang Mach-E ενσωματώνοντας έξυπνα και διακριτικά τα ηχεία πάνω στην κεντρική κονσόλα προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο κορυφαία ποιότητα ήχου. Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 402 λίτρα, καθώς επίσης και 81 λίτρα διαθέσιμου χώρου κάτω από το εμπρόσθιο καπό (το Frunk όπως το ονομάζει η Ford, είναι εμπνευσμένο από το Megabox του Puma), που μπορεί να φιλοξενήσει ένα μέρος των αποσκευών σας! Ο χώρος αυτός είναι πλήρως αδιάβροχος, διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης!

Επιδόσεις και οικονομία σε ένα!

Η Mustang Mach-E αν επιλεγεί με κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 269 ή 294 ίππων, στην Standard και στην Extended Range έκδοση αντίστοιχα, με ροπή 430 Nm. Στην 4κίνητη έκδοσή της η Mach-E συνδυάζεται με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, που παρέχουν συνδυαστική ισχύ 269 ή 351 ίππων για τη Standard και την Extended Range επιλογή! Η ροπή και στις δύο περιπτώσεις αγγίζει τα 580 Nm. Η καθαρή χωρητικότητα της μπαταρίας αγγίζει τα 68 kWh στη Standard Range και τα 88 kWh στην Extended. Αντίστοιχα η αυτονομία κυμαίνεται ανάμεσα σε 410 έως και 610 χιλιόμετρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα Whisper, Active και Untamed (είναι το πιο άγριο από τα τρία), που παραμετροποιούν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, αλλάζουν τον τεχνικό ήχο του μοτέρ και διαφοροποιούν τα γραφικά της οθόνης, καθώς επίσης και τον εσωτερικό φωτισμό. Βέβαια να σημειώσουμε ότι ο οδηγός δεν μπορεί να ορίσει όπως αυτός θέλει κανένα από τα τρία προγράμματα, με την χαρτογράφησή τους να είναι προκαθορισμένη από το εργοστάσιο.

Με τη βοήθεια της εφαρμογής FordPass, οι ιδιοκτήτες της Mustang Mach-E μπορούν να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση στις πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας και την υπολειπόμενη αυτονομία του αυτοκινήτου, αλλά και να προγραμματίζουν τις επιθυμητές ώρες φόρτισης ώστε να εκμεταλλεύονται τις όποιες εκπτώσεις ισχύουν κατά τις νυχτερινές ώρες, φροντίζοντας παράλληλα να υπάρχει η απαραίτητη αυτονομία για την ολοκλήρωση του επόμενου ταξιδιού ή της διαδρομής τους. Επιπλέον, με την λειτουργία προετοιμασίας του οχήματος (pre-conditioning) μέσα από την εφαρμογή FordPass, οι οδηγοί μπορούν να ορίζουν την ώρα της επόμενης αναχώρησής τους, και να επιλέγουν από πριν την ιδανική θερμοκρασία στην καμπίνα. Με τον τρόπο αυτό, η νέα Mustang Mach-E ρυθμίζει τη θερμοκρασία όσο το όχημα φορτίζεται, με σκοπό να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια όταν κινείται. Σε ότι αφορά τη φόρτιση τώρα, σε wallbox των 7,4 kW απαιτούνται 13-17 ώρες για να φτάσει η μπαταρία από το 10 στο 80%, ενώ σε τριφασικό wallbox των 11 kW απαιτούνται 6-7 ώρες! Σε απλή οικιακή πρίζα αυτός ο χρόνος αγγίζει τις 20 με 26 ώρες!

Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε από κοντά την ισχυρότερη Mustang Mach-E των 351 ίππων, με την κίνηση στους 4 τροχούς και πραγματικά ενθουσιαστήκαμε, από το πόσο σβέλτη, αλλά και ευχάριστη είναι κατά την οδήγηση. Παρά το υψηλό της βάρος (2.218 κιλά) αυτό δεν φαίνεται στο δρόμο, με την Mach-E να κινείται αεράτα και με εξαιρετική ευκολία σε κάθε είδους διαδρομή. Εμείς είχαμε την χαρά να την οδηγήσουμε στην παραλιακή οδό, διαπιστώνοντας τον fun to drive χαρακτήρα της στις στροφές, μιας και η σφιχτή ανάρτηση φροντίζει να κρατάει το μυώδες αμάξωμα στην πορεία που χαράζει ο οδηγός, με το πίσω μέρος να συμμετέχει όσο πρέπει, αυξάνοντας την οδηγική ευχαρίστηση. Παρά το σφιχτό set up και το αυξημένο βάρος, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός καμπίνας με την Mach-E να περνάει ατάραχη πάνω από αυτές. Αξιομνημόνευτη βέβαια είναι κι έντονη επιτάχυνση από στροφή σε στροφή (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.), αφού οι 351 ίπποι και η ροπή των 580 Nm κυριολεκτικά εκτοξεύουν την εντυπωσιακή Mach-E. Η νέα Mustang Mach-E είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το πως το σπορ μπορεί να συνδυαστεί με τις οικολογικές επιταγές της σύγχρονης εποχής. Διαθέτει την εμφάνιση, την τεχνολογία, τις επιδόσεις, με το sport D.N.A. που διακρίνει τα αυτοκίνητα της μάρκας. Αν το μέλλον της αυτοκίνησης που έρχεται, είναι όπως αυτό που γευτήκαμε με την Mach-E τότε καλώς να ορίσει!

Δοκιμές – AutoGreekNews

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Χiaomi: Ξεπουλά το ηλεκτρικό της όχημα, «ράλι» 16% στη μετοχή της

Newsroom

Έρχονται φανάρια με 4 χρώματα κυκλοφορίας, ποια οχήματα θα αφορά το λευκό

Newsroom

Αλλαγές στα ΚΤΕΟ για όσους έχουν αυτοκίνητα diesel

Newsroom
Φόρτωση....
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com