Το “άσπρο φανάρι” αποτελεί μια πρωτοποριακή πρόταση για τη βελτίωση της κυκλοφορίας στις διασταυρώσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα από το North Carolina State, η χρήση ενός τέταρτου φαναριού που θα διαχειρίζεται την κίνηση των αυτόνομων οχημάτων μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και να βελτιώσει τη ροή της κυκλοφορίας.
Η έρευνα αναφέρει ότι το άσπρο φανάρι θα ενεργοποιείται όταν “αρκετά αυτόνομα αυτοκίνητα πλησιάζουν τη διασταύρωση” και θα συγχρονίζεται με τα υπολογιστικά συστήματα τους.
Αυτό θα δημιουργήσει μια αποτελεσματική ακολουθία για τα αυτόνομα οχήματα, μειώνοντας την κίνηση και την κατανάλωση καυσίμων.
Ο μεγαλύτερος όγκος των αυτόνομων οχημάτων στο δρόμο οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση της κυκλοφορίας, αυτό σημαίνει ότι ακόμα και μια μικρή αύξηση του αριθμού των αυτόνομων οχημάτων στο δρόμο μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την κυκλοφορία και την κατανάλωση καυσίμων.
Ωστόσο, η εφαρμογή του 4ου φαναριού στις διασταυρώσεις εξακολουθεί να είναι μια πρόταση και δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα.Η τεχνολογία στα αυτόνομα οχήματα δεν είναι ακόμα έτοιμη και δοκιμασμένη για να υποστηρίξει ένα τέτοιο σύστημα.
Επιπλέον, υπάρχουν πολλές πρακτικές και νομικές προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν πριν από την εφαρμογή του σε πραγματικές καταστάσεις.
Πηγή: dnews.gr