13.5 C
Θέρμον
Σάββατο, 4 Μαΐου 2024, 11:21
Κοινωνία

Έρχονται ανατιμήσεις και στη μπύρα

“Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα προχωρήσουμε σε ανατιμήσεις. Προσπαθούμε να βρούμε τη χρυσή ισορροπία μεταξύ βιωσιμότητας της εταιρείας και του τι θα απορροφήσει η αγορά” είπε χθες Τρίτη ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης, βάσει πωλήσεων ζυθοποιίας της χώρας, θεωρεί αναπόφευκτες της ανατιμήσεις και στα προϊόντα μπύρας ως επακόλουθο των σημαντικών αυξήσεων στις τιμές των πρώτων υλών, της συσκευασίας και της ενέργειας. Οι τελευταίες ανατιμήσεις τις οποίες έκανε η εταιρεία ήταν της τάξεως του 1,5% τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ο ίδιος σημείωσε πως εκτός των άλλων στην Ελλάδα στο θέμα της τιμής των προϊόντων καταλυτικό ρόλο παίζει η φορολογία.

“Έχουμε τον υψηλότερο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης απ’ όλες τις γειτονικές χώρες, ενώ ανταγωνιζόμαστε μόνο τις σκανδιναβικές. Παρ΄ όλα αυτά η ελληνική αγορά μπύρας είναι η 5η φθηνότερη στην Ευρώπη στα mainstream προϊόντα” είπε.

Ο κ. Δανιηλίδης εμφανίστηκε αισιόδοξος τόσο για το κλείσιμο της φετινής χρονιάς όσο και για την πορεία της επόμενης. “Το 2021 πήγε απρόσμενα καλά, ειδικά από το Μάιο και μετά που άνοιξε όλη η αγορά, η εστίαση, τα ξενοδοχεία και ο τουρισμός. Δεν προλαβαίναμε να καλύψουμε την (εν πολλοίς απρόσμενη) ζήτηση, οπότε όλη η αλυσίδα παραγωγής υπερέβαλε εαυτόν” είπε.

Σε σχέση με το αποτύπωμα της πανδημίας στο επενδυτικό πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ο κ. Δανιηλίδης ανέφερε ότι για την περίοδο 2019 έως 2021 είχαν προϋπολογιστεί επενδύσεις 43 εκατ. ευρώ, που όμως αναμένεται να διαμορφωθούν στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του έτους.

Η πτώση αυτή συνδέεται, αναπόφευκτα με τη μείωση της δραστηριότητας λόγω της πανδημίας, είπε ο κ. Δανηλίδης.

Πέρυσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχασε το 19,2% του όγκου πωλήσεων της σε σχέση με το 2019, ενώ ο τζίρος της σε αξία υποχώρησε κατά 18% στα 274,4 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης ζύθου), ενώ χωρίς την προσμέτρηση του ΕΦΚ οι καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 179,1 εκατ. ευρώ έναντι 216,7 εκατ. ευρώ το 2019. Η καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 75,6%.

Της Αλεξάνδρας Γκίτση

capital.gr

facebook

Ακολουθήστε το ThermoNews  στο Google News

 

Kάνετε Like στη σελίδα του ThermoNews.gr στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα  ό,τι συμβαίνει !

facebook

Σχετικές αναρτήσεις

Βάψιμο αυγών: Γιατί βάφουμε κόκκινα τα αυγά το Πάσχα και τι συμβολίζει το έθιμο

Newsroom

Πώς να προετοιμαστείτε κατάλληλα για την πεζοπορία

Newsroom

Kατεχάκη: Τράκαρε μόνος του και συνέχισε να οδηγεί ενώ διαλυόταν το ΙΧ στον δρόμο

Newsroom
Φόρτωση....
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com