Με απόφαση του Δημάρχου Ναυπακτίας, Βασιλείου Γκίζα ανακοινώθηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου για τη θητεία που ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2025 και ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2025. Οι νέοι Αντιδήμαρχοι και οι αρμοδιότητές τους είναι οι εξής:
1. Κοτρωνιάς Θωμάς
- Περιβάλλον: Ανάληψη αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, εξαιρουμένων των θεμάτων για τα αδέσποτα και τα ανεπιτήρητα ζώα.
- Πολιτική Προστασία: Ευθύνη για όλα τα θέματα του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.
2. Παπαβασιλείου Σωκράτης
- Οικονομικές Υπηρεσίες: Ευθύνη για όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
3. Κούκουνας Αθανάσιος
- Διοικητικές Υπηρεσίες: Διαχείριση θεμάτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
- Δημοτική Ενότητα Πλατάνου: Συντονισμός λειτουργίας, έργων, εξοπλισμού, τεχνικών μέσων και εξυπηρέτησης πολιτών στη συγκεκριμένη δημοτική ενότητα.
4. Τσουκαλάς Κωνσταντίνος
- Πολιτισμός και Νέα Γενιά: Ευθύνη για θέματα πολιτισμού, αθλητισμού, τουρισμού, παιδείας, εμπορικών δραστηριοτήτων και πολιτικών γάμων.
5. Παπαϊωαννίδης Ιωάννης
- Πληροφορική και Διαφάνεια: Επίβλεψη θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας.
- Δημοτική Ενότητα Αποδοτίας: Διαχείριση λειτουργίας, έργων και εξυπηρέτησης πολιτών στη δημοτική ενότητα.
6. Ρισβά – Πατακοπούλου Μαρίνα (άμισθη)
- Κοινωνική Πολιτική: Διαχείριση θεμάτων κοινωνικής πολιτικής, παιδικών σταθμών και προγραμμάτων ΚΔΑΠ.
7. Ραυτόπουλος Νικόλαος (άμισθος)
- Τεχνικές Υπηρεσίες: Ευθύνη για τα θέματα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
- Ζώα Παραγωγής: Διαχείριση θεμάτων για ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα.
8. Μουχτούρης Ηρακλής
- Δημοτική Ενότητα Πυλλήνης: Ευθύνη για λειτουργίες, έργα και εξυπηρέτηση πολιτών στη δημοτική ενότητα.
9. Δελημάρης Γρηγόριος
- Δημοτική Ενότητα Χάλκειας: Διαχείριση έργων, εξοπλισμού και εξυπηρέτησης πολιτών στη συγκεκριμένη δημοτική ενότητα.
Καθήκοντα και Υποχρεώσεις
Οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται να συνεργάζονται με το Δήμαρχο για την αποτελεσματική άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, ενώ η θητεία τους μπορεί να ανακληθεί με αιτιολογημένη απόφαση. Σε περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος, οι αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων μεταβιβάζονται σε αντικαταστάτες σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου.
Η απόφαση έχει αναρτηθεί στη «Διαύγεια», στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον πίνακα ανακοινώσεων, όπως προβλέπει η νομοθεσία.